از اینجا عضو شوید
وارد شوید ثبت نام کنید

فرزاد الکترونیک فرزاد الکترونیک

ثبت نام

باتری لیتیومی سرتخت 18650 استوک مناسب برای پاوربانک

وضعیت موجود
قیمت اصلی 48000 تومان
قیمت 46000 تومان
رتبه ی این کالا: 0.0

باتری های استوک اغلب باتری هایی با کارکرد پایین هستن که توان بالاتری از خیلی از برند های چینی دارند و اغلب آنها حتی استفاده هم نشده اند ،برند های این باتری ها شامل برند های کره ای و ژاپنی شامل lg,sumsung,panasonic,sony. و غیره هستند

تعداد
{{ quantity}}
اضافه کردن به سبد خرید ادامه خرید

درباره این کالا بیشتر بدانید

باتری لیتیوم یون 18650 استوک نوعی باتری قابل شارژ است که از چندین سلول تشکیل شده است؛ سلول‌هایی که در آنها حین مصرف شدن انرژی، یون‌های لیتیومی از سمت قطب منفی و از طریق یک الکترولیت به سمت قطب مثبت جابه‌جا می‌شوند و در زمان شارژ شدن نیز به جای اولیه خود بازمی‌گردند.

باتری لیتیوم یون 18650 از ترکیبی از لیتیوم متراکم به عنوان ماده قرار گیرنده در قطب مثبت بهره می‌برد. باتری‌های لیتیوم یونی تراکم انرژی زیادی دارند بنابراین تأثیر چندانی از مموری نخواهند پذیرفت و فرآیند خالی شدن آنها نیز بسیار کُند است. سلول‌های باتری‌های لیتیوم یونی را می‌توان به گونه‌ای تولید کرد که در آنها یا انرژی و یا توان متراکم باشند. این نوع باتری‌ها اما، ممکن است خطراتی برای کاربران داشته باشند زیرا الکترولیت‌های قابل اشتعال دارند به همین دلیل اگر آسیبی ببینند و یا به درستی شارژ نشوند، امکان دارد بعدها منفجر شده و منجر به آتش‌سوزی شوند.

 

کاربرد باتری لیتیوم یون 18650 استوک

باتری‌های لیتیوم یونی امروزه بیشتر در دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل و وسایل نقلیه الکتریکی و برقی که روزبه‌روز به محبوبیت آنها در صنایع نظامی و فضایی افزوده می‌شود، به کار می‌روند. در حال حاضر شرکت‌های سازنده باتری لیتیوم یونی بیشتر در تلاش هستند تا دوام و توان آنها را افزایش داده و امنیت‌شان را ارتقاء دهند و هزینه‌های تولیدشان را کم کنند و سرعت شارژشان را بهبود بخشند.