از اینجا عضو شوید
وارد شوید ثبت نام کنید

فرزاد الکترونیک فرزاد الکترونیک

ثبت نام

کابل پاور لپ تاپ مرغوب

وضعیت بزودی
رتبه ی این کالا: 0.0

کابل برق سه پین آداپتور لپ تاپ به طول 1.5 متر

اضافه کردن به سبد خرید ادامه خرید

درباره این کالا بیشتر بدانید

خراب شدن شارژر لپ تاپ برای کسانی که زندگی و کارشان وابسته به لپ تاپ است می تواند کابوس تلخی باشد. اما خرابی شارژر لپتاپ فقط از خود سیم شارژر نیست و ممکن است خرابی از کابل برق آن باشد. چون کابل برق قیمت پایین تری دارد،  بهتر است در هنگام خراب شدن شارژر لپتاپ اول آن را چک کنید.

دقت کنید که منظور از کابل برق لپ تاپ، همان کابلیست که به سوکت آداپتور لپ تاپ وصل می شود! بعضی از افراد به کابلی که مستقیم به لپ تاپ وصل می شود کابل برق می گویند که آن در واقع کابل برق تعمیری لپتاپ است نه کابل برق لپ تاپ! کابل تعمیری لپ تاپ هم احتمال خرابی دارد و تعویض آن نیاز به تخصص خاصی ندارد و به راحتی می توانید خودتان آن را عوض کنید.
به طور کلی هر شارژر لپ تاپ معمولا از دو قسمت آداپتور و کابل برق لپ تاپ تشکیل شده است به جز چند استثنا! کابل برق در واقع برق شهری را به آداپتور شارژر لپ تاپ وصل می کند و باعث شارژ شدن لپتاپ می شود. به علت داشتن ۳ پین درون کابل، به کابل ۳ پین لپ تاپ در بازار معروف است. در لپ تاپ های خیلی قدیمی کابل ۲ پین هم بوده است که امروزه خیلی سخت در بازار پیدا می شوند. در مک بوک و نوت بوک های جدید به علت داشتن شارژهایی مانند شارژر گوشی و تبلت، این کابل برق هیچ نقشی را ایفا نمی کند ولی درغیر اینصورت کابل برق ۳ پین در اکثر لپتاپ ها کاربرد دارد و یکسان می باشد و به مدل لپتاپ هم بستگی ندارد یعنی فرقی نمی کند که لپ تاپ شما ایسوس است یا دل یا لنوو و … .
قیمت این کابل هم زیاد نیست و دسترسی به آن راحت است و در اکثر جاها می توانید آن را تهیه کنید.

 

  • طرز استفاده از کابل برق:

فقط کافیست سر سوکت دار آن را به جای سوکت در آداپتور متصل کنید و بعد کابل برق را به پریز برق وصل کنید و در آخر هم سوکت شارژر لپ تاپ در سر دیگر آداپتور را به خود لپ تاپ وصل کنید و اجازه دهید تا فرایند شارژ شدن اتفاق بیفتد و تمام شود تا بتوانید از لپتاپتان استفاده کنید.