از اینجا عضو شوید
وارد شوید ثبت نام کنید

فرزاد الکترونیک فرزاد الکترونیک

ثبت نام

ماژول پاور بانک H913-A با نمایشگر LCD

وضعیت موجود
قیمت 113000 تومان
رتبه ی این کالا: 0.0

ماژول پاوربانک نمایشگر دار با 2 خروجی USB جریان 1A و 2A

تعداد
{{ quantity}}
اضافه کردن به سبد خرید ادامه خرید

درباره این کالا بیشتر بدانید

ماژول پاور بانک دارای نمایشگر و دو خروجی 5V 1A , 1.2A USB و نمایشگر دیجیتال LCD برای نمایش درصد شارژ و ولتاژ شارژ جهت منابع تغذیه است و معمولا جهت شارژ، پشتیبانی و ساخت پاوربانک و منبع تغذیه از 4 تا 6 عدد باتری 3.7 ولت لیتیوم 18650 می‌تواند به کار برود.

  • ماژول پاور بانک با نمایشگر LCD و محافظت
  • دارای محافظت شارژ کامل باتری و قطع خودکار
  • کنترل شارژ، شارژ بیش از اندازه، دشارژ و جریان
  • دارای  دو خروجی پورت USB 5V 1A , 2.1A
  •  رابط خروجی: 2 عدد کانکتور مادگی USB A روبردی
  • رابط ورودی: 1 کانکتور مادگی MicroUSB روبردی
  • بهینه شده با بازده BOOST زیر 1 آمپر و تا 80%

 

 

این محصول دارای یک درگاه مادگی Micro USB روبردی است که با اتصال یک شارژ 5 ولت و کابل شارژ USB به Micro USB به آن می‌توان باتری متصل را شارژ کرد. منابع تغذیه و پاوربانک قابل حمل که از باتری لیتیوم یون 18650استفاده می‌کنند از مواردی است که با این ماژول شارژر با 2 خروجی USB می‌توان شارژ شوند و به همین دلیل به نام ماژول ساخت پاوربانک دارای نمایشگر و دو خروجی 5V 1A , 2.1A USB خوانده می‌شوند.. میزان جریان استاندارد به صورت خودکار و هوشمند کنترل می‌شود تا از آسیب به باتری جلوگیری گردد.

باتری لیتیومی 18650 سر تخت یا باتری لیتیوم پلیمر 4 تا 6 عدد ( 4 تا 6 عدد برای نمونه باتری 1500 میلی‌آمپر ساعتی، برای باتری 4 سل 110MM و برای باتری 6 سل 146MM ) مناسب این محصول هستند. باید در نظر داشت که مدار محافظ پلاریته معکوس در این محصول درنظر گرفته نشده و باید در زمان اتصال قطب + و منفی - دقت لازم به عمل آید. میزان ظرفیت آن به این صورت است: 3.7V / 5V * 80% = 59.2%  برای باتری گوشی همراه: گنجایش باطری موبایل / ظرفیت باتری کل * 59.2%. از امکانات مهم دارا بودن مدار محافظ overcharge و over discharge و افزاش جریان Over current و محافظ اتصال کوتاه و نمایشگر LCD مونوکروم جهت نمایش ولتاژ شارژ از نوع intelligent digital displayا است.

نکات مهم نصب و راه‌اندازی

این محصول با جریان بالا می‌توان شارژ را انجام دهد. در زمان نصب و راه اندازی باید توجه داشت که باتری ها سری نشوند و در صورت نیاز باید موازی باشند. میزان خروجی نامی تا 2 آمپر توان جریان کشی وجود دارد. نکته دیگر آن‌که ورودی این محصول 1 آمپر است و نباید بیش از این آمپر دهی انجام شود. همچنین این کالا برای باطری های لیتیومی بهینه شده و برای باتری‌های خشک نباید به کار برود. از دیگر نکات مهم در زمان نصب و ساخت پاوربانک یابد درنظر داشت این است که به هیچ عنوان نباید توان بیش از 10 وات مصرف شود، در غیر اینصورت به ماژول آسیب وارد می شود. مدت زمان شارژ باطری‌ها بستگی به قدرت آن‌ها و به‌ویژه مقدار آمپر ورودی دارد.

 

 

 

ماژول پاور بانک دو یو اس بی efarvahar-ir-min.jpg

Motherboard comes with protection function: Charging overcharge protection,
Micro USB Input: 5V 1A

USB Output: 5V 2.1A / 5V 1A (Dual USB interface)
Charging Display: Intelligent Digital Display
Battery type: Liquid lithium-ion battery (18650)
Product Size: 57mm x 28mm
Screen Size: 27mm x 17mm